#treści na stronę

Budujesz lub masz swoją #stronęinternetową?

Sama rama nie wystarczy. Technologia stojąca za stroną, jej grafika i układ, to tylko początek. Przede wszystkim stronę musisz wypełnić #treścią. Nie musi jej być dużo, ale bez niej się nie obędzie.

Powiesz, że w dzisiejszych czasach odbiorcy mniej czytają, a bardziej zwracają uwagę na obrazki. Tak! Dlatego tym bardziej #treść na Twojej #stronieinternetowej powinna być maksymalnie przemyślana i profesjonalna. Co więcej, statystyczny odwiedzający przewija #stronęinternetową tylko kilkadziesiąt sekund. Zatem albo stworzysz #treści, które przykują jego uwagę, albo – nie znalazłszy informacji, których szuka – klient pójdzie gdzieś indziej.

Dlaczego warto zainwestować w #treści? 

Jak już wspomniano, masz niewiele czasu, by zatrzymać przeglądającego stronę potencjalnego klienta. Jeśli nie przyciągniesz jego uwagi porządnie napisaną i właściwą #treścią, oczywiście wspartą odpowiednią dynamiką i grafiką strony, to nie będzie ona spełniać celu w jakim ją budujesz lub już prowadzisz. W efekcie równie dobrze możesz tę stronę zamknąć.

Nawiasem mówiąc, znany wszystkim slogan marketingowy: „Jeden zadowolony klient powie o firmie trzem znajomym, a niezadowolony dziesięciu”, odnosi się także do #stroninternetowych. Należy pamiętać, że jeśli nie są one stworzone z dbałością o przekaz, poprawność językową, sprawdzone informacje, prawidłowo napisane teksty, rzetelne opisy i słowa kluczowe, to nie spełniają swojej funkcji i mogą wręcz działać na niekorzyść właściciela.

W związku z tym, warto zainwestować w fachowo napisane #treści, aby być pewnym, że #stronainternetowa:

  • Jest odnajdowana po słowach kluczowych (SEO), na których nam zależy.
  • Buduje naszą markę i wizerunek.
  • Nie zawiera błędów gramatycznych, stylistycznych, ortograficznych czy interpunkcyjnych.
  • Podaje tylko wiarygodne i rzetelnie opracowane informacje.
  • „Mówi” językiem korzyści!
  • Odpowiada na potrzeby naszego docelowego odbiorcy.
  • Zawiera #treści, których oczekuje lub poszukuje nasz klient.

Jak piszemy #treści? 

  1. Poznajemy się. Potrzebujemy wiedzieć jak najwięcej o tym czym zajmuje się (lub będzie się zajmować) Twoja firma. Na jakim rynku działasz? Czy znalazłeś jakąś (i jaką) niszę? Dlaczego klienci mieliby wybierać lub wybierają Twoją ofertę? Co jest Twoją przewagą konkurencyjną?
  2. Poznajemy Twoje potrzeby. Co chciałbyś, żeby klienci myśleli o Twojej firmie? Jak chciałbyś być postrzegany? Co Ci się podoba? Jakie tematy chciałbyś, abyśmy poruszyli? A może potrzebujesz byśmy sprawdzili #treści, które aktualnie masz na stronie?
  3. Dokonujemy audytu Twoich #treści. Zapoznajemy się z tym, co już jest opublikowane na Twojej stronie lub z materiałami, które na nią przygotowałeś. Wskazujemy wszystkie miejsca, które zawierają błędy gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne, interpunkcyjne, bądź #treści, które są niespójne lub nielogiczne – i je korygujemy.
  4. Poznajemy Twój rynek.
    • Otrzymujemy od Ciebie materiały i brief, na bazie których mamy napisać nową #treść; zapoznajemy się z nimi i tworzymy nowy tekst na Twoją stronę.
    • Otrzymujemy od Ciebie tylko temat, na który życzysz sobie otrzymać zwrotnie #treść. W tym celu czytamy artykuły branżowe, przeglądamy strony konkurencji, zaglądamy do powiązanych tematycznie witryn oraz szukamy komentarzy internautów, zbieramy uwagi jakie opisują w sieci i zapoznajemy się z ich opiniami i potrzebami.
  5. Piszemy dla Ciebie. Przedstawiamy Ci propozycje artykułów, notatek, informacji, opisów czy dowolnych innych elementów #treści, które zamawiasz. Jeśli zajdzie taka potrzeba, możemy je poprawić wg Twoich wytycznych. Następnie przekazujemy Ci ostateczną wersję Twojej nowej #treści.

Ile kosztuje projekt #treści? 

Najprościej mówiąc – to zależy… 

Od czego? Od stopnia skomplikowania, rodzaju tekstu, jego objętości i terminu realizacji. Od tego czy otrzymamy tylko temat, czy także brief i materiały. A także od tego czy #treść będzie częścią większego realizowanego wspólnie projektu oraz czy ta współpraca będzie jednorazowa czy stała.

U nas ceny za #treści zaczynają się od:

Audyt  od 50 zł za 1000 znaków ze spacjami
Strona www od 500 zł za całość
Inne #treści od 120 zł za 1000 znaków ze spacjami

A dlaczego właśnie #OnlyMy?

Skuteczność #treści

Dzięki temu, że analizujemy Twoją branżę, jesteśmy w stanie zaproponować Ci takie rozwiązania i słowa kluczowe (SEO), które nie tylko zintensyfikują ruch na Twojej #stronieinternetowej, ale także pozwolą jej być efektywniej wyszukiwaną. Możesz liczyć na naszą eksperckość i doradztwo w ramach zamówionych #treści.
Znajomość Twojej branży

Wywodzimy się z korporacji, wiemy jak pracuje się w dużych organizacjach, a w dotychczasowej karierze obracaliśmy się na wielu rynkach. Teraz prowadzimy swoje firmy. Rozumiemy więc potrzeby i tych dużych i tych mniejszych, dlatego tym łatwiej będzie nam stworzyć #treści trafiające w punkt.
Znajomość naszej branży

Mamy na koncie ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu #treści, materiałów informacyjnych, tekstów komunikacji, opisów produktowych, a także w pisaniu artykułów, newsletterów, ofert czy blogów. Równie długie doświadczenie mamy w budowaniu #stroninternetowych.
hr line onlmy.pl
przekazanie praw autorskich
Umowa o przekazaniu praw autorskich

#treść jest przygotowywana na Twoje zamówienie, dlatego przekazujemy Ci do niej prawa autorskie. Nie może być inaczej.
Jeśli nam pozwolisz, chętnie będziemy zachwalać Twoją stronę prezentując ją jako efekt wspólnej pracy.
Darmowe korekty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że napisany przez nas tekst potrzebuje poprawek, to wiedz, że są one zawarte w cenie.
Po uzgodnieniu ich zasadności uwzględnimy zmiany wg ustalonych wspólnie wytycznych.
Kompleksowy serwis

Poza #stronamiinternetowymi, możemy przygotować Ci wszelkie inne #treści pisane i drukowane (foldery, ulotki, prezentacje, artykuły prasowe, materiały reklamowe), które będą spójne ze stroną zarówno pod kątem grafiki, jak i przekazu.