Instagram i Facebook to dwie najpopularniejsze platformy mediów społecznościowych. Obie oferują firmom sposoby łączenia się z klientami, ale istnieją różnice w tym, jak powinieneś używać każdej z nich.
Instagram to aplikacja do dzielenia się zdjęciami, która pozwala użytkownikom na zamieszczanie zdjęć, filmów i krótkich filmów. Platforma stała się niezwykle popularna ze względu na nacisk na treści wizualne.
Przewijanie to prosta interakcja, którą ludzie wykonują na swoich telefonach każdego dnia. Jako marka możesz stworzyć unikalne doświadczenie, które utrzymuje zaangażowanie użytkowników.
Instagram i Facebook mają ten sam cel: pomóc markom połączyć się z odbiorcami. I obie platformy rozwinęły nowe funkcje, aby pomóc im to zrobić.
Rolki to w zasadzie filmy lub zdjęcia, które są odtwarzane w ciągłej pętli, bez wyraźnego początku i końca. Często są one ustawione do muzyki i są zazwyczaj dość krótkie – około 15 sekund. Wiele marek przyjęło format rolki dla swoich postów w mediach społecznościowych.
Prześlij zdjęcie lub wideo z telefonu lub komputera. Wybierz część zdjęcia lub filmu, którą chcesz wyróżnić. Przeciągnij w lewo lub w prawo, aby dostosować punkt początkowy i końcowy rolki. Wybierz muzykę, która ma się znaleźć w rolce. Wybierz filtr, jeśli chcesz go dodać (opcjonalnie). Kliknij Publish – i voila!