onlyMy | Strony z każdej strony

potrzebujesz treści na stronę internetową, które sprzedają?

Sama rama nie wystarczy. Technologia stojąca za stroną, jej grafika i układ, to tylko początek. Przede wszystkim potrzebujesz treści na stronę internetową. Nie musi ich być dużo, ale bez nich się nie obędzie.

Powiesz, że w dzisiejszych czasach odbiorcy mniej czytają, a bardziej zwracają uwagę na obrazki. Tak! Dlatego tym bardziej #treść na Twojej #stronieInternetowej powinna być maksymalnie przemyślana i profesjonalna. Co więcej, statystyczni odwiedzający przewijają stronę internetową tylko kilkadziesiąt sekund. Zatem albo stworzysz #treści, które przykują ich uwagę, albo – nie znalazłszy informacji, których szukają – Klienci pójdą gdzieś indziej.

dlaczego warto zainwestować w treści na stronę?

Jak już wspomniano, masz niewiele czasu, by zatrzymać potencjalnych Klientów przeglądających Twoją #stronę. Jeśli nie przyciągniesz jego uwagi porządnie napisaną i właściwą #treścią, oczywiście wspartą odpowiednią dynamiką i grafiką strony, to nie będzie ona spełniać celu, w jakim ją budujesz lub już prowadzisz. W efekcie równie dobrze możesz tę stronę zamknąć.

Nawiasem mówiąc, znany wszystkim slogan marketingowy mówi, że: „jeden zadowolony Klient powie o firmie trzem znajomym, a niezadowolony dziesięciu”. Odnosi się także do stron internetowych. Należy pamiętać, że jeśli nie są one stworzone z dbałością o przekaz, poprawność językową, sprawdzone informacje, prawidłowo napisane teksty, rzetelne opisy i słowa kluczowe, to nie spełniają swojej funkcji i mogą wręcz działać na niekorzyść właścicieli.

W związku z tym, warto zainwestować w fachowo napisane #treści, aby być pewnym, że #stronaInternetowa:

  • Jest odnajdowana po słowach kluczowych (SEO), na których nam zależy;
  • Buduje naszą markę i wizerunek;
  • Nie zawiera błędów gramatycznych, stylistycznych, ortograficznych czy interpunkcyjnych;
  • Podaje tylko wiarygodne i rzetelnie opracowane informacje;
  • „Mówi” językiem korzyści;
  • Odpowiada na potrzeby naszych docelowych odbiorców;
  • Zawiera #treści, których oczekują lub poszukują nasi Klienci.

jak piszemy treści dla Ciebie?

Poznajemy się. Potrzebujemy wiedzieć jak najwięcej o tym czym zajmuje się (lub będzie się zajmować) Twoja firma. Na jakim rynku działasz? Czy udało Ci się znaleźć jakąś (i jaką) niszę? Dlaczego Klienci mieliby wybierać lub wybierają Twoją ofertę? Co jest Twoją przewagą konkurencyjną?

  1. Poznajemy Twoje potrzeby. Opowiedz nam, co Ci się podoba. Jakie masz plany, marzenia? Jaki cel chcesz osiągnąć? Zastanów się też, co chcesz, by Klienci myśleli o Twojej firmie? Jak ma być przez nich postrzegana? Jakie tematy moglibyśmy poruszyć na Twojej #stronie? A może, jeśli już masz swoją #stronę, potrzebujesz, byśmy sprawdzili opublikowane na niej #treści?
  2. Dokonujemy audytu Twoich #treści. Zapoznajemy się z tym, co już jest opublikowane na Twojej #stronie lub też z przygotowanymi przez Ciebie nowymi materiałami. Wskazujemy wszystkie miejsca, które zawierają błędy gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne, interpunkcyjne, bądź #treści, które są niespójne lub nielogiczne – i je korygujemy.
  3. Rozpoznajemy Twój rynek.
    • Otrzymujemy od Ciebie materiały i brief, na bazie których mamy napisać nową #treść; zapoznajemy się z nimi i tworzymy nowy tekst na Twoją stronę.
    • Dostajemy od Ciebie tylko temat, na który życzysz sobie otrzymać zwrotnie #treść. W tym celu czytamy artykuły branżowe, przeglądamy strony konkurencji, zaglądamy do powiązanych tematycznie witryn oraz szukamy komentarzy internautów, zbieramy uwagi, jakie opisują w sieci i zapoznajemy się z ich opiniami i potrzebami.
  4. Piszemy dla Ciebie. Przedstawiamy Ci propozycje artykułów, notatek, informacji, opisów czy innych dowolnych elementów #treści, które zamawiasz. Jeśli zajdzie taka potrzeba, możemy je poprawić wg Twoich wytycznych. Następnie przekazujemy Ci ostateczną wersję Twojej nowej #treści.

ile kosztuje napisanie treści na stronę?

Najprościej mówiąc – to zależy…Od czego?

Od stopnia skomplikowania, rodzaju tekstu, jego objętości i terminu realizacji. Również od tego czy otrzymamy tylko temat, czy także brief i materiały. A także od tego czy #treść będzie częścią większego realizowanego wspólnie projektu oraz, czy ta współpraca będzie jednorazowa, czy stała. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę Twoich treści.

U nas ceny za #treści zaczynają się od:

audyt  począwszy od 50 zł za 1000 znaków ze spacjami
#strona www zaczynamy od 500 zł za całość
inne #treści od 120 zł za 1000 znaków ze spacjami