Jaką stronę internetową wybrać dla firmy?

Jaką stronę internetową wybrać dla firmy - onlyMy.plJaką stronę internetową wybrać dla firmy - onlyMy.pl
Prosta strona czy bardziej rozbudowany serwis?

Jestem pewien, że bardzo często przeglądasz w sieci strony różnych firm, organizacji czy instytucji. Najprawdopodobniej na nowe strony trafiasz, poszukując jakichś informacji, towarów bądź usług.

Co sprawia, że niektóre strony przykuwają Twoją uwagę? Dlaczego informacje na nich zawarte wzbudzają Twoje zaufanie? Co powoduje, że decydujesz się zrobić zakupy na jakiejś konkretnej stronie? Spróbuj odpowiedzieć sobie na te pytania, a łatwiej zdecydujesz jaką stronę internetową wybrać dla Twojej firmy.

 

Jaką stronę Internetową wybrać dla firmy, aby potencjalni Klienci stali się nimi naprawdę?

Najprościej, wszystko zależy od tego, jaki jest Twój cel.  Czy chcesz, żeby Internet był dla Ciebie tylko dodatkowym miejscem, gdzie potencjalny Klient mógłby dowiedzieć się o istnieniu Twojego przedsięwzięcia i chwilowo nie zamierzasz inwestować w „nowe technologie”? Jeśli tak strona internetowa typu wizytówka będzie wystarczająca.

Takie zadanie może spełnić nawet pojedyncza strona, która powinna zawierać podstawowe informacje: czym zajmuje się Twoja firma oraz jak najlepiej się z Tobą skontaktować. Można ją wykonać, nie uciekając się do pomocy osób trudniących się wykonywaniem stron internetowych – istnieją gotowe szablony lub kreatory. Część z nich dostępna jest za darmo. Dzięki nim można stworzyć stronę WWW,  mając jedynie podstawową wiedzę o sposobie ich tworzenia.

 

Czego możesz oczekiwać po stronie wizytówce?

Pamiętasz książki telefoniczne? Strona wizytówka działa podobnie, jak kiedyś informacja w książce telefonicznej wyróżniona tłustym drukiem. Dlatego jeśli ktoś będzie poszukiwał dokładnie tego, co oferujesz i będziesz mieć szczęście, że znajdzie się na Twojej stronie, może się odezwie. Trudno jednak oczekiwać, że po publikacji takiej strony Twój telefon nagle się rozdzwoni. 

 

Jakie są przewagi rozbudowanego serwisu?

Bardziej rozbudowany serwis to większe szanse na wzrost zainteresowania Klientów. Taka witryna internetowa składa się z całego systemu podstron zaopatrzonych w czytelne menu. Wszystko po to, aby osoba odwiedzająca nie poczuje się zagubiona. Będzie mogła prosto dotrzeć do poszukiwanych informacji. Rozbudowany serwis internetowy da Ci możliwość pokazania wszystkich atutów Twojej firmy. Przekonasz Klienta, że prowadzona przez Ciebie działalność ma charakter unikatowy. Pochwalisz się swoimi osiągnięciami, referencjami od Twoich dotychczasowych Klientów. Możesz też prowadzić bloga – więcej o tym TUTAJ.

Z pewnością Twoja strona powinna zawierać również informacje, które mogłyby okazać się ciekawe dla odwiedzającego. Aktualności z branży czy porady ekspertów, mogą sprawić, że odwiedzający będą wracać na Twoją stronę. Być może polecą ją również swoim znajomym. Na pewno tak zaprojektowana strona wymaga już na początku większych nakładów finansowych, ale też wielu prac aktualizacyjnych.
Nieaktualne informacje na stronie to antyreklama. Nie możesz sobie na to pozwolić.

 

Jaką stronę wybierzesz dla swojej firmy?

A Ty, jakiej strony potrzebujesz? Czy po przeczytaniu tego krótkiego tekstu wiesz już jaka strona będzie odpowiednia dla Twojego biznesu? Sprawdź, w czym mogę Ci pomóc TUTAJ

 

Dużo zdrowia!
Michał