Jak tworzyć strony internetowe? Czy każdy może zrobić sobie stronę internetową?

Miło Cię widzieć!
Pierwsza i naczelna zasada – nie będę ściemniać. Ty także możesz zrobić sobie stronę internetową, która będzie wyglądała całkiem nieźle, żeby nie powiedzieć świetnie. Przez ostatnie lata technologia, a co za tym idzie i narzędzia do tworzenia stron internetowych, bardzo się rozwinęły. Wiedza tajemna jest właściwie na wyciągnięcie ręki.

Masz do dyspozycji książki, blogi, a nawet filmiki. Co więcej, możesz skorzystać z wielu, często bezpłatnych, narzędzi, które sprawią, że grafiki na Twojej stronie internetowej czy profilu będą wyglądać jakbyś zajmował się tym zawodowo od jakiegoś czasu. Sam napiszesz teksty na stronę internetową. Będziesz prowadzić profil w mediach społecznościowych: pisać posty, angażować swoich obecnych i potencjalnych Klientów publikując ciekawe informacje, śmieszne obrazki czy zdjęcia, na widok których nie sposób powstrzymać się od kliknięcia „lubię to”.
Przy okazji – tak, nadal psy zwane często piesełami i koty czyli koteły, wzbudzają pozytywne emocje i rewelacyjnie się klikają. Szkoda tylko, że nie do każdej branży pasują.

Czytaj dalej Jak tworzyć strony internetowe? Czy każdy może zrobić sobie stronę internetową?

Wybór nazwy domeny – jak się nazwać, aby dać się zapamiętać?

Wybór nazwy domeny. #onlyMy

Co powinieneś wiedzieć o domenach internetowych?

W pewnym uproszczeniu – jest to system umożliwiający zamianę adresów w sieci wyrażanych cyframi, które są zrozumiałe przez komputery na adresy wyrażane słowami, które są i łatwe do zapamiętania przez nas. Mógłbyś oczywiście wpisać w okienku przeglądarki internetowej ciąg liczb odpowiadający adresowi IP serwera na jakim jest strona – tylko kto zapamiętałby taki adres?

Czytaj dalej Wybór nazwy domeny – jak się nazwać, aby dać się zapamiętać?

Jak wykorzystać potencjał Internetu?

Zaufaj badaniom.

Według badań1 z Internetu korzysta ponad 81% Polaków. W październiku 2019 r w naszym kraju było już ogółem ponad 28 milionów Internautów 2
Można więc zaryzykować i postawić sobie pytanie – czy stać Cię na to, aby ignorować tak liczną grupę?
Część z nich to na bank Twoi potencjalni Klienci, którzy dzięki Internetowi będą mieć szansę dowiedzieć się o istnieniu Twojej firmy, poznać Twoją ofertę, a wreszcie z niej skorzystać.  

Czytaj dalej Jak wykorzystać potencjał Internetu?